Living and Raw Foods web site.  Educating the world about the power of living and raw plant based diet.  This site has the most resources online including articles, recipes, chat, information, personals and more!
 

Click this banner to check it out!
Click here to find out more!

 

Living-Foods: Personals: miranda

Id Number000771
Date PostedJul 22, 1999
Namemiranda
Genderfemale
Age15
Locationcolorado springs, colorado, usa
I eat50%-75% Living/Raw Vegetarian Foods
Height5ft. 4in.
Weightlbs.
Hairmulti (depends on the month, hehe)
Eyesbrown
Occupationschool
Descriptioni am not really religious, and i enjoy school, i guess. i have been vegan for about a year and a half and a vegetarian for 2 and a half (when i made this,anyway, hehe) and i am lookin to become more of a raw foodist. i like meeting people with the same types of interests as me (most of the time it's online cuz they're really aren't many vegans 'round here)...and i guess lotsa people say i'm really quiet, but then others say i'm really loud, so maybe i have multiple personalities ;)
Hobbiesi like to basically just hang out and go for walks and such...i don't do drugs or drink or anything. i like to read and just meander about aimlessly i guess, hehe. i like listening to music of most types, including fiona apple, dave matthews band, trip hop, oldies, classic rock, techno...
Goalsi wanna become a total raw foodist...and an artist...and i wanna build a sanctuary for animals that need rescuing and such...oh, and i really wanna buy a giant cuddly yoda (if they exist anyway, heehee)...and i wanna learn how to play the guitar, yep yep.
Quotei can't really think of a good quote at the moment which kinda stinks cuz i can't change this ever....grrrr
Ideal Matewell, i guess i would prefer a vegan hippie-like kind of guy around my age that can play the guitar, and i used to kinda be obsessed with dreadlocks, but my friend told me bout this guy who had em shaved off and was killed by the black widows livin in em, so....whatever, teehee. but i seriously don't want one that is into drinkin and drugs and evil crap like that...
ContactClick here to send an email to miranda

[PERSONALS] [SIGNUP] [DISPLAY] [SEARCH] [REMOVE] [EMAIL PASSWORD]


This site uses RAWpersonals 1.2 by On the World Wide Web

Navigate Living and Raw Foods below:

Seach Living and Raw Foods below:

USE OF THIS SITE SIGNIFIES YOUR AGREEMENT TO THE DISCLAIMER

Eat more raw fruits and vegetables

Living and Raw Foods
1998 Living-Foods.com
All Rights Reserved

Eat more Raw Fruits and Vegetables